Vacatures

(financieel) administratief medewerker (8-16 uur)

Infra Delivery handelt in bouwgrondstoffen zoals zand, grond, klei, enzovoorts. De handel is er op gericht om zoveel mogelijk bouwgrondstoffen opnieuw in te zetten wat natuurlijk zeer duurzaam is. Naast de handel verzorgen wij ook het vervoer van de bouwgrondstoffen voor onze klanten per vrachtauto of per schip.

Om onze projecten te ondersteunen zijn wij opzoek naar een (financieel) administratief medewerker voor 1 à 2 werkdagen per week op ons kantoor te Dordrecht. De functie kan in de loop van tijd uitgroeien tot een full time baan.

Wat ga je doen?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de verwerking van de projectadministraties. Het doel is de uitvoering te ontzorgen en te ondersteunen. Je verricht onder meer de volgende werkzaamheden:

  • Boeken en verwerken van uitgaande en inkomende facturen
  • Opvragen ontbrekende stukken
  • Toesturen van informatie inzake de administratie naar de klant
  • Bewaken van betalingen
  • Opstellen financiële rapportages

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een MBO4 werk- en denkniveau
  • Je hebt relevante werkervaring bijvoorbeeld bij een administratie kantoor
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een flexibele instelling
  • Ervaring met AFAS is een pluspunt maar geen vereiste.

Reageer!

Is deze functie op het lijf geschreven? Dan willen we graag kennis met je maken. Uit je motivatie
e-mail moet blijken waarom jij degene bent die wij zoeken.

Stuur je e-mail met motivatie naar: administratie@infradelivery.nl

Heb je vragen over deze vacature? Loop even bij ons binnen of neem dan contact op met Henk Stigter, telefoonnr. 06-51869305.

Coördinator transport (1,0 fte)
Standplaats: Kantoor Dordrecht

Jij bent als coördinator transport bij Infra Delivery dé persoon als het gaat logistieke oplossingen voor de klanten of voor eigen projecten. De coördinator is daarmee de spin in het web tussen de klantorders en voorbereiding van de operationele werkinstructie. Aangenomen projecten begeleid je zowel vanuit kantoor maar ook op de laad- of loslocatie. Je onderhoudt nauw contact met schippers, chauffeurs en klanten. Je zorgt voor een efficiënte planning van schepen en vrachtwagens, onderhoudt contact met schippers, chauffeurs en klanten, en lost eventuele problemen op. Het inzetten van de juiste (duurzame) middelen, behoort dan ook zeker tot het voldoen aan de unique selling points van dit bedrijf . Geen dag is hetzelfde!

Jij

  • Een achtergrond in de binnenvaart of een sterke affiniteit ermee is vereist!
  • Ervaring in plannen, bij voorkeur in de logistieke of maritieme sector is een  pluspunt maar geen vereiste.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands
  • Stressbestendigheid en oplossingsgericht werken
  • Kennis van planningssystemen en software is geen vereiste
  • Je bent commercieel ingesteld en zelfstandig in het uitvoeren van je taken

Het aanbod

  •  Een mooi salaris marktconform, afhankelijk van ervaring
  •  Mogelijkheid tot thuiswerken en flexibele werktijden na de volledige inwerkperiode
  •  Een uitdagende en afwisselende functie binnen een klein, hecht en informeel team
  •  Doorgroeimogelijkheden binnen een sterk groeiend bedrijf
  •  Een werkweek van 32-40 uur in 4,5 dag met ruimte voor een goede werk-privébalans
  •  Een uitdagende en afwisselende functie binnen een klein, hecht en informeel team
  •  Een aanstelling met uitzicht op een (versneld) vast contract

Reageren

Sta je open voor een verkennend gesprek of wil je meer informatie over het bedrijf neem dan contact op met Henk Stigter op nummer 06-51869305 
of via de email henk.stigter@infradelivery.nl .

Overige functies

Wij zijn altijd opzoek naar goede en betrouwbare medewerkers. Deze vormen de kern en waarde van ons bedrijf.

Ben jij iemand die al actief is binnen de branche bodem, milieu of transport? of zou je dat willen zijn?
Dan nodigen we je graag uit om contact op te nemen.

Samen verkennen we wat jou wensen zijn en de mogelijkheden binnen ons bedrijf.
Ben je nog (redelijk) nieuw in het vak dan zorgen wij voor goede begeleiding en opleiding.
Ben je ervaren, dan schetsen we samen werkkaders en ga je aan de slag.

Mogelijke rollen binnen ons bedrijf zijn

●     (startende) Logistiek planner
●     (startende) Uitvoerder
●     (startende) Bodemadviseur
●     (startende) Monsternemer
●     (startende) Acceptant
●     Grondstromencoördinator

Reageren
Sta je open voor een verkennend gesprek of wil je meer informatie over het bedrijf neem dan contact op met Henk Stigter op nummer 06-51869305
of via de email henk.stigter@infradelivery.nl .

Wij zijn altijd opzoek naar goede en betrouwbare medewerkers. Deze vormen de kern en waarde van ons bedrijf.

Ben jij iemand die al actief is binnen de branche bodem, milieu of transport? of zou je dat willen zijn? Dan nodigen we je graag uit om contact op te nemen.

Samen verkennen we wat jou wensen zijn en de mogelijkheden binnen ons bedrijf. Ben je nog (redelijk) nieuw in het vak dan zorgen wij voor goede begeleiding en opleiding.
Ben je ervaren, dan schetsen we samen werkkaders en ga je aan de slag.

Mogelijke rollen binnen ons bedrijf zijn

●     (startende) Logistiek planner
●     (startende) Uitvoerder
●     (startende) Bodemadviseur
●     (startende) Monsternemer
●     (startende) Acceptant
●     Grondstromencoördinator

Reageren
Sta je open voor een verkennend gesprek of wil je meer informatie over het bedrijf neem dan contact op met Henk Stigter op nummer 06-51869305 of via de email henk.stigter@infradelivery.nl .